אני מגיע אל לקוחות ששואלים אותי מדוע עליהם לקחת אנשי מקצוע כדי לפרסם בפייסבוק, "הלא ניתן די בקלות לכתוב כמה מילים, לשים אולי תמונה שקשורה ו/או לא קשורה, לשלם כמה שקלים והנה יש לנו קמפיין .. אז זהו שלא !!! ולא פלא שמרבית הקמפיינים האלו פשוט לא עובדים !
אם בכל זאת החלטתם שאתם מעדיפים לעשות את הפירסום לבד צריכה להיות סוג של מתודיקה, נוסחה אם תרצו, שלבים מסודרים שיובילו אתכם לקמפיין מוצלח בין עם מדובר במוצר, בין עם מדובר באג'נדה אותה אתם רוצים להפיץ ובין אם מדובר בשירות כלשהו ...הנה לפניכם משהו שאני עובד לפיו, כאמור אין פה סודות אלא שיטה אחת מיני רבות וכן לתוכן ולנסיון יש משמעות גדולה מאד ...
בואו נתחיל עם הכרה ...
תכירו היטב היטב היטב ואני חוזר היטב היטב היטב את השירות/מוצר/אג'נדה , תכירו ברמה של אם יעירו אתכם ב4 לפנות בוקר שתוכלו להסביר מה תפקידו של כול בורג ואיפה שמים כל כיסא במפגש אותו אתם עורכים בגין המוצר/שירות , הכרה ברמה שתוכלו להסביר מה בדיוק אתם רוצים ב4 משפטים , ואחר כך בלא יותר מ4 דקות ...
עכשיו נמשיך אל בנייתו של דף נחיתה + דף תודה
דף הנחיתה הינו למעשה הקשר המתמשך ביננו לבין הלקוח הפוטנציאלי שלנו, אני לא צריך ממנו את הlike ו/או את התגובה האוהדת , אלו נחמדים מאד יחד עם זאת אני רוצה לשמור איתו על קשר או במילים אחרות מה שחשוב לי הם פרטי ההתקשרות , בדף הנחיתה נוכל להתחיל ולהקים לנו רשימת תפוצה מסוג כזה או אחר, רשימת תפוצה שתשמש אותנו לשלוח, לעניין ולהמשיך להיות בקשר עם הלקוחות הפונציאלים שלנו ...
תמונות ..כי תמונה שווה 1000 מילים
חשוב שהתמונות שאתם רוצים לפרסם יהיו קשורות, שיעשו לאנשים/לקוחות פוטנציאלים את החשק לתת בלחיצה ולהגיע משם אל דף הנחיתה עליו דיברנו לפני רגע , גדלי התמונות הם 1200 רוחב על 628 גובה
הגדרת קהל היעד
אתם לא רוצים לפנות לכולם כוללל כולם כולל האחות של דוד שמואל משכונת שבזי, אתם רוצים את הבן של דוד שמואל משכונת שבזי וזה בתנאי שהגיע לגיל שמותר להתחיל והוא רלוונטי לכם על פי הפרמטרים שקבעתם, הפייסבוק מאפשר פילוח מאד מאד מדוייק ...נצלו אותו בחוכמה והגדירו את קהל היעד שלכם כדי למנוע ביזבוז משאבים על הקהל הלא נכון .
כלל התוכן הוא המלך
המסרים שלכם חייבים להיות ברור מאד ... תוכן קצר וקולע הוא זה שישאיר את העניין ויביא את הלחיצה המיוחלת ... כותרת – עד 25 תווים, מסר מרכזי עד 90 תווים , תיאור מורחב כמו שקוראים לזה עד 4 שורות קצרות וממוקדות ...
קמפיין ממוקד מתוך הרשימה
התחלתם/ן בקמפיין על פי הכללים, התחלתם/ן לצבור אנשים ברשימת התפוצה אותה בניתם/ן , זה הזמן לפלח אותם לרשימות תפוצה ניפרדות וממוקדות על פי הפרמטרים הידועים לכם, אותם ביקשתם בדף המקורי ... מיון של רשימות התפוצה על פי תחומי עניין, גין ומקום מגורים יכול למקד פלאים את המסרים ולהביא לאחוזי המרה גבוהים באופן משמעותי.
אם נסכם ...כן אני ממליץ בחום לתת לאנשי מקצוע לנהל לכם את הקמפיינים בפייסבוק, לצערי הרב אני מבין את נטית הלב שלא להוציא כסף על אנשי מקצוע וגם אם זה טעות אפשר לעשות אותה פחות כואבת ואולי אפילו להצליח ... אני כמובן מפרגן לכל מי שיכול רוצה ומצליח .
לשאלות, הצעות, רעיונות ועוד ...מוזמנים ליצור עימי קשר ולעשות בלאגן ברשתות החברתיות ...
אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט ומלווה עסקים
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .
אני תמיד זמין לחיוכים ובלאגן stav@2bdaddy.co.il
0544716703